Kinderen met Lilith in het tweede huis ervaren de mensen, dieren en dingen om hen heen als schitterende lichtgevende objecten. Ze leven in een wereld vol schitteringen, want materie geeft licht, straalt (Bastiaan van Wingerden).

dinsdag 11 januari 2011

Met het leven mee leren gaan



Met het leven mee leren gaan leek voor mij in eerste instantie een vorm van passiviteit, totdat ik ontdekte dat mee gaan, gewoon mee gaan met hetgeen er op je pad komt juist tot een bijzondere manier van actief zijn leidt. Een heel persoonlijke manier van actief zijn, zoals alleen jij dat kunt.

Ik kijk vrijwel dagelijks
 op het weblog SPIJKERBED
Ik geniet ervan
en leer ervan
bovenstaande
 heb ik hiervan
 overgenomen.

2 opmerkingen:

  1. Oeps...dan toch maar volger worden?
    ;-)
    Erg leuk idee dit weblog, elkaar stimuleren en motiveren voor iedereen die dit weblog van je zal gaan volgen!
    Heel veel succes ermee.
    Walter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Om Walter voor te zijn, moet je blijkbaar voor dag en dauw opstaan!

    BeantwoordenVerwijderen