Kinderen met Lilith in het tweede huis ervaren de mensen, dieren en dingen om hen heen als schitterende lichtgevende objecten. Ze leven in een wereld vol schitteringen, want materie geeft licht, straalt (Bastiaan van Wingerden).

woensdag 19 januari 2011

Roots


Roots brengt je naar je verleden maar ook naar dat gene wie je mag zijn.
Juist het bekijken van de mensen die mij vanuit het verleden hebben gemaakt – helpen mij bewust te maken van de diversiteit die in mij is.
Ook de mogelijkheden en de kansen die mensen in mijn verleden hebben genomen – helpt ook in mijn beslissingen die ik neem. Soms zijn bepaalde handelingen die in het verleden plaats hebben gevonden in een familie nog eeuwen er na herkenbaar in de gedragingen van mensen in het nu. Dat maakt het voor mij zo interessant om daar meer van te weten.
Lees hier meer:
Marja to be

1 opmerking: